زندگی نامه و عکس های دیده نشده باربد بابایی
نوشته شده توسط : محسن

زندگی نامه و عکس های دیده نشده باربد بابایی

باربد بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «شب کوک» در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند!

باربد بابایی

عکس باربد بابایی

باربد بابایی و همسرش

عکس همسر باربد بابایی

باربد بابایی,عکس باربد بابایی,بیوگرافی باربد بابایی

مدت‌هاست که منتقدان و رسانه‌های دلسوز در حوزه صداوسیما انتقادات جدی را نسبت به حضور برخی افراد و برنامه‌های مشکل‌دار وارد کرده‌اند که همچنان با سکوت مسئولان صداوسیما همراه بوده است.

تازه‌ترین این انتقادات مربوط به حضور باربد بابایی است که تا همین چند وقت پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به اجرای برنامه پرداخته و در کمال تعجب موفق شده است مجوز تهیه‌کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی با عنوان «شب کوک» را از مسئولان شبکه تازه تأسیس «نسیم» اخذ نماید.
از این دست اتفاقات در صداوسیما به کرات دیده شده است اما مسئولان و مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون با میدان دادن به افرادی نظیر باربد بابایی با سابقه مشخصی در شبکه‌های ماهواره‌ای که در حوزه تعمیم و تعالی فرهنگ زندگی غربی و لیبرالی فعالیت دارند، آن هم با بهانه جذب مخاطب، به صراحت نشان داده‌اند که هیچ خط قرمزی برایشان معنا و مفهوم ندارد…

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرك است . قبل از اینكه فعالیتش را در این شبكه آغاز كند در یك شركت بازرگانی كاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود كارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند كه دوست ندارد به بازیگری به عنوان یك حرفه نگاه كند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه كنم باید خیلی كارها رو قبول كنم كه شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینكه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینكه وارد این شبكه شود كار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت كشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین كار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبكه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در كنار غزل حشمت مجریگری می كند. می گوید: «من یك بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینكه پنج سال قبل در یكی از كلیپ های محمد اصفهانی بازی كرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در كلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این كلیپ ها برای من سكوی پرتاب بود».

باربد بابایی هم با چند پیشنهاد بازی در سریال و اجرا در برنامه های شبكه داخلی روبرو شده است . اما چیزی كه بیشتر از همه ذوق زده اش كرده پیشنهاد اجرای تئاتر در یكی از سالن های اصلی تئاتر شهر است .
منبع:سایت عکس

باربد بابایی





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: